wtorek, 26 listopada 2013

Szpinakowe szaleństwo!

Szpinakowe szaleństwo!

Odkąd pamiętam zawsze przyglądałam się mojej mamie co robi w kuchni. Po prostu KOCHAM gotować i .. JEŚĆ! Jednak zdecydowanie największą frajdę sprawiał mi uśmiech najbliższych, gdy delektują się moimi `wyrobami`. Gotowanie dla mnie to pewnego rodzaju odskocznia. Przesiadywanie w kuchni w pochmurne i deszczowe dni jest z pewnością dla mnie jednym z najlepszych sposobów na nudę !

Dziś postanowiłam pokazać Wam coś szybkiego i smacznego. Na studencki obiad serwuję dziś – NALEŚNIKI ze SZPINAKIEM i feta oblane sosem serowym. Pyszności!
Jest to danie na szybki, pyszny i tani obiad.


Krok 1- robimy ciasto na naleśniki z odrobiną soli- nie cukru! (myślę ze ciasto na naleśniki każdy z Was potrafi zrobić). Kolejnym krokiem jest rozmrożenie szpinaku. Gdy szpinak jest rozmrożony zaczynamy  go gotować i pod koniec dodajemy do niego ser feta. Naleśniki faszerujemy naszym wyśmienitym szpinakiem ;) Dodatkowo polecam polać naleśnika sosem serowym (sos 4 sery- knorr ). I tak oto, szybko i przyjemnie możemy się uradować pięknymi zapachami i doskonałym smakiem! 

Ps. Dajcie znać jak wypróbujecie :) 






/ Ola.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz